Man kan nästa lukta sig till sommaren nu!! Några solskensdagar saknar jag ännu för att riktigt fatta att det inte är långt kvar. I Las Pargas har termometern stannat vid 5-10 grader, lite väl kallt ännu tycker jag. Jag hatr bara väntat på soliga dagar så jag kunde göra nånting vettigt på gården. Det kliar så i fingrarna, men så kul är det inte att jag frivilligt skulle ställa mig där i ösregn och dona!

Nu börjar en kul period, jag har happenings inskrivna i kalendern varje vecka! Det är fråga om arbetsresor kors och tvärs i landet, varenda en intressant på sitt vis. Denna vecka görs det dock en privat resa, vi drar iväg till Finlands Kongo på en långhelg. Nästa vecka tillbringar jag några dar i Jyväskylä. Därpå följande ska Helsingfors utforskas på NPD 2010. Kul, kul, då man får träffa "gamla" kolleger och vänner.  Jag åker inte på nån lång utlandsresa (med jobbet) iår så man får ta ut allt man kan av Hesa-resan. Vi planerar hårt en resa till Kanada, men vågar man boka nånting då dendär *piip* askan ännu härjar över Europa?