Senast fick jag en raivare för att fönstrena inte blev så rena som JAG ville att de skulle bli....Nå, jag lugna ner mig och blev till och med stolt över att jag fått jobbet gjort. Sen kommer moder natur 1,5 dygn efter fönstertvätten och demolerar hela grejen. VArdagsrummet har två fönster och det ena dem är det som kräver mest i tvättväg (flytta på tv-bänk, blommor, största fönstret så jag får stå på tå el klättra som en apa för att nå ända upp). Det är också det fönster man ser mest (soffan är rakt framför liksom tvn). Jag började titta på tisdagmorgon lite noggrannare för det var helt mysko märken över hela rutan. Nu när man funderat lite mer på det, så kom jag fram till att det måste vara en fågel som försökt flyga in eller nåt. Man ser tydliga spår av vingslag över rutorna, och det är en envis jävel som verkligen försökt! Har aldrig sett nånting liknande förut! Men det betyder att jag får mera fönster att tvätta igen...suck!