Livet suger ibland, visste ni det...? Mina blodvärden har hoppat upp och ner sen årets början, gallan orsakade ju en hel av dem. Men nu 1,5 månad efter operation är det fortfarande åt fanders. Så efter dagens läkarbesök är ordinationen den att jag ska gå hungrig en månad = äta absolut minimi mängd mat och inget därutöver. Kul, känner jag mig själv rätt så kommer jag att ha värre humörsvängningar än ett PMS-monster med enorm hormonobalans. Bra att jag har hittat min själsfrände i samma veva = den svärande igelkotten. Ack så söt men vilket språk...

Elämä vedättää joskus, tiesittekö sen? Veriarvoni ovat pomppineet ylös-alas vuoden alusta saakka, sappi aiheutti sen osittain. Nyt 1,5 kk sappirakonposton jälkeen ongelmat jatkuvat. Tämän päiväisen lääkärintarkistuksen jälkeen sain ohjeeksi olla nälkäinen kuukauden verran = syödä vain minimimäärä ruokaa eikä mitään ylimääräistä. Kivaa, jos ollenkaan tunnen itseäni tulen olemaan pahempi kuin PMS:stä kärsivä hormonihirviö. Onneksi löysin sielunkumppanin tällä viikolla = kiroileva siili. Niin söpö mutta mitä kieltä....