Skriv ner en lista med 25 sånger, som har en stark anknytning till ditt liv, innehåller minnen, har berört dig på något sätt etc. 

Dessa är inte i nån speciell ordning:

 

- Meat Loaf - I'd do anything for love (But I Won't Do That)
- Ace of Base – Happy nation
- Black Ingvars - Tio tusen röda rosor
- Rednex – Wish you were here
- 4 Non Blondes – What’s up
- Magic Affair – Omen III
- Grease – Summer nights
- ATB - 9 pm
- Laura Branigan – Self control
- Roxette – It must have been love
- Taikapeili – Mitä yhdestä särkyneestä sydämestä
- Mr President - Coco Jumbo
- Yaki-Da – Show me love
- E-type - Here I go again
- van Halen – Jump
- Bryan Adams – 18 ‘til I die
- Metallica – Whiskey in the jar
- Bruce Springsteen – Sad eyes
- Smokey – Living next door to Alice
- Ville Pusa – Du
- Gloria Estefan – Don’t wanna loose you
- Madonna – Rain
- Sabrina - Boys
- Shania Twain - That don't impress me much
- Jessica Folcker - Tell me what you like

Wow…what a collection…