Taas on vierähtänyt melkein vuosi siitä kun olen viimeksi päivittänyt sivujani...Nyt yritän sitten tehdä sitä oikein kunnolla! Töissä on liian vähän tekemistä...Kaikki osiot päivitetään ajan tasalle, nyt uupuu hiukan kuvia deguista enää. Ja muista asumuksista. Minun pitäisi myös kääntää taas nippu artoja Rapinaa varten, se vie ihan tuhottomasti aikaa. Blogini alkoi kaksikielisenä, sitten oli hiukan ruotsia välissä ja nyt tämä jää suomeksi...kiva sekametelisoppa..;)...Mutta kovasti yritän ehtiä hoitamaan kaikkea. Tämän kuun aikana pitäisi myös ehtiä viettämään synttäreitä; omia, isän ja tädin synttäreitä sekä järjestämään LSKGY:n talvinäyttelyä. Se onkin sitten viimeinen jossa minulla on näppini pelissä, ja se on ehdoton lupaus! Tottakai olen varmaan konsulttina mukana ensi vuonna, mutta päävastuuta en aio olla mukana kantamassa. Toivon vaan ettei minun tarvitse olla ihan lääkehuurussa, että keuhkot pelittävät jotenkuten koko sen päivän. Se jää nähtäväksi...

Töissä päivät vaan hupenevat jonnekin, on niin paljon kaikenlaista tekemistä! Dippatyöntekijät vievät paljon aikaa, mutta minusta se on hauskaa. Viihdyn aivan mainiosti täällä, ja vastuun kantaminen onnistuu. Nyt pitäisi vaan löytää aikaa artikkeleiden tekemiseen, on 2-3 jonossa mutta aina jotain muuta tekemistä...:D